Bestcanvas
GLS
Klager
 

Hvad med transportskader, hvad skal jeg gøre?

Hvis dit lærredsprint er beskadiget under transport, på trods af al omsorg, så skal du straks underrette chaufføren der leverer det. Ideelt set, skal du også dokumentere skaden med et digitalt kamera og sende billederne til os. Underret os straks om skaderne, så varerne kan blive erstattet. Hver forsendelse er forsikret.

 

Hvad skal jeg gøre ved almindelige klager?

Kontakt os venligst på [email protected]. Den bedste måde er at dokumentere din påstand med et eller flere fotos. Således er vi i stand til at hjælpe dig hurtigere og starte sagens afvikling. Support-forespørgsel kan kun besvares på tysk eller engelsk. Vi beder om forståelse.

 

Hvordan kan jeg på en konstruktiv måde klage over jer?

Vi værdsætter enhver form for feedback som hjælper os til at blive bedre. Hvis du har en klage, vil vores kundeservice med glæde finde en tilfredsstillende løsning til dig. Ved generelle klager omkring din ordre, bedes du venligst benytte vores e-mailadresse: [email protected] og forsyne os med dit ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af problemet. Ved klager over produkter bedes du venligst inkludere et billede af produktet, som tydeligt viser dets mangler.


Hvis du fortsat er utilfreds efter behandlingen af din forespørgsel, kan du tilsende os en yderligere klage. Med dette skridt vil vi gerne benytte din kritik til at forbedre vores service. Benyt venligst kontaktmuligheden på denne side: bestcanvas.dk/klage